۱۳۹۲/۱۱/۰۴

اقدام شبهه بر انگیز ادمین فیس بوک من و تو در بستن پروفایل معترضین به حضور ابراهیم نبوی در برنامه سمت نو

ادمین فیس بوک من و تو در اقدامی شبهه بر انگیز اقدام به بستن و سانسور کلیه نظر دهندگانی کرد که در این صفحه به حضور ابراهیم نبوی در برنامه سمت نو اعتراض داشتند. ادمین صفحه بدون هیچ توضیحی به راحتی همه کامنت ها را حذف و کلیه کسانی که در این باب اعتراضی داشتند را حذف کرده است . 

 عملکرد ابراهیم نبوی در دفاع از جمهوری اسلامی و قتل عام های دهه 60 در این چندین ماه بسیار شبهه بر انگیز و مورد  اعتراض فعالان سیاسی بوده است. 

حال چرا تلوزیون من و تو در یک اقدام شبهه بر انگیز اقدام به خاموش کردن معترضان کرده است. به عنوان  یکی از مدافعان شبکه من و تو این اقدام برای من بسیار حیرت آور و نادرست بوده است . 

میتوانید به کامنتها قبل از حذف شدن از اینجا ببینید که نه کلمه توهین آمیزی بوده نه مشکل اخلاقی یا جنسی داشته است . صرفا یک اعتراض ساده بوده است. 

یاد آور میشوم گزارشهای دیگری به دست من رسیده که کسان دیگری که در مورد حضور شادی صدر نیز اعتراضی در این فیس بوک انجام داده بودند نیز کامنت آنها حذف شده بود . همچنین در بخش اتاق خبر نیز کامنتهای معترضین به حسن روحانی و اصلاح طلبان بعضا حذف شده بود . 


من به عنوان یک وبلاگ نویس که جریانات سیاسی را زیر نظر دارم از مدیریت شبکه من و تو تقاضا دارم  نسبت به تعویض اداره کننده فیس بوک من و تو و همچنین باز کردن ایدی دوستانی که بسته شده اند اقدام به عمل آورید زیرا رویه هم سویی با اصلاح طلبان به شدت در این اداره کننده به چشم میخورد. 


با سپاس 
مبارز نستوه 

پ ن : تصویر کامنتهای گذاشته شده در فیس بوک من و تو و اعتراض به نبوی : 

۲ نظر:

  1. dr shariati:begoo az koja mikhori ta begooyam
    cegoone fekr mikoni
    booghhaee manande bbc voa manoto va ...
    bayad az arbab defa konand
    agar chenin nakadand
    bayad shegeft zade shavim
    arman

    پاسخحذف
  2. بمیرم واسه مظلومیت این دوستان مودب!شما ها اگه بخواید بی ادب بشید قراره چه تحفه ای بشید.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...