۱۳۹۱/۱۰/۰۵

مصباح یزدی سریعا نسبت به گفتگوی چهار نفره واکنش نشان داد.(گفتگوی خواهر زاده خامنه ای )




 حاضرين در گفتگو : آقايان محمود مرادخانی از فرانسه ، آرش مهدوی از نروژ ، آرمان چاروستايی از آلمان و مبارز نستوه از ايران . 
مصاحبه خوبی بود و نکات مهم و شاید بتوان گفت کلیه نکات که برای رسیدن به یک حکومت آزاد و دموکرات مطرح میشد در این ویدو گفته شد.
چون صدای من کمی قطع و وصل میشد نکاتی که من گفتم این بود :
1-تاکیید بر داشتن رسانه ای که فقط کار آن خبر رسانی به داخل کشور باشد و 24 ساعته در اختیار مبارزه باشد نه در اختیار منافع گروهی و شخصی و نه در اختیار کارهای تجاری و به این اشاره کردم که بی بی سی و صدای امریکا دست اصلاح طلبان و در مقاطعی دست عوامل رژیم هست که فقط میخواهند راه مذاکره با امریکا را هموار کنند و یا برای جمهوری اسلامی مشروعیت میخرند.
2-تاکیید کردم بر اینکه ما باید پیرامون دخالت نکردن دین در سیاست اتحاد کنیم چون تمام اسلامیون از اصلاح  طلب تا اصولگرا و ولایت  فقیهی حتی بعضی از گروههایی که اسم خود را برانداز میگذارند ولی رنگ و بوی اسلامی دارند بر سر مساله دخالت اسلام در سیاست متفق القول هستند و ما باید بر سر دخالت نکردن دین در حکومت یا سکولاریسم اتحاد کنیم.جالب هست دو روز بعد از این سخن مصباح بزدی امروز در روزنامه اش به همین مساله اشاره کرد. خوشحالیم که مصباح دقیقا این سخنان را گوش میدهد.

3- و موضوع آخری که گفتم که ایرانیان وطن پرست یکدیگر را پیدا کنند .این کار به وسیله کمیته های محلی انجام میشود.کمیته های محلی که در هر شهر در کشورهای جهان به صورت جدا و ائتلافی فعالیت میکنند و سایتی برای این قسمت باز شده به آدرس
http://www.thenewiran.com/Demonstrations.asp

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...