۱۳۹۱/۰۵/۱۹

وصیت نامه و تصویر سرگرد وطن پرست مسعود مقبل زاده که در سال 1358 به دست جمهوری اسلامی اعدام شد



سرگرد مسعود مقبل زاده که پیش از اعدام در ۱۳۵۸/۳/۸ به نگارش درآورد. سرگرد مقبل زاده با افتخار در برابر دژخیمان وحشی خمینی فریاد کشید «جاوید شاه و پاینده ایران».


----------«وصیتنامه»-------------


-

با شادمانی و سرفرازی ، من سرگرد مسعود مقبل زاده، از شما مادر و پدرمهربانم پوزش می خواهم، که میتوانستم فرار کنم وبه سیاهکل بروم و بقیه عمرم را در آنجا بگذرانم و یا به خارج از کشورفرار کنم
 که نکردم چون درغربت بوده ام ! (ایستاده مردن بهترازخوابیده مردن است) ولی به دام این شیادین افتادم، من در این خاک زیستم و درون این خاک هم دفن می شوم همچون کوروش و داریوش ها ...، و چون قسم خورده به شاهنشاه آریامهر و وطنم بوده و هستم، از این روی به هیچ وجه ناراحت نیستم که هیچ، بلکه بسیارهم خوشحال هستم که بزودی اعدام می شوم. درآینده نابودی وطن، فقر و بدبختی های مردم را می بینم. من نمی توانم از این جرسومه ها طلب بخشش کنم برای اینکه کسی را نکشته ام و شکنجه نداده ام ، من آگاهانه به این خدمت مقدس آمده که جانم را فدای شاهنشاه آریامهر و ایرانم بکنم، در آن سوی دنیا نه جهنمی هست ویا بهشتی در انتظارم، اما به شما مادر و پدرعزیزم دین داشتم که نتوانستم عمل کنم متأسفم! هر آن چه که دارم به فقیرها بدهید. بعد از مرگم کالبدم را پس از آزادی ایران عزیز از دست این جرسومه ها، درقبرستان شهیدان به وطن دفن کنید . این آرزوی من است. با عشق به شما و فامیل نازنینم.درود برخادمین وآنان که عاشق خاندان پهلوی بزرگ و شاهنشاهی ایران هستند.

جاوید شاه زنده باد ایران.

مسعود ۱۳۵۸/۳/۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...