۱۳۹۱/۰۲/۰۲

درود به شرف شهره صولتی :شهره در اعتراض به گستاخی امارات کنسرت خود را در دبی لغو کرد

درود به شرف شهره صولتی :شهره در اعتراض به گستاخی امارات کنسرت خود را در دبی لغو کرد


از فیس بوک شهره صولتی:

دوستان عزیزم بعد از چند سال که از اجرای اخرین برنامه من در دبی میگذرد بسیار مشتاق بودم با شما عزیزانم (در برنامه ای استثنایی که از تاریخ 26 آپریل 2012 در بال روم یکی از بزرگترین هتل های دبی که به صورت وی-آی-پی و خانوادگی از چند ماه قبل تدارک دیده شده بود) مجددا دیداری تازه کنم. 
ولی می بایستی به اطلاع شما برسانم که با توجه به شرایط فعلی پیش آمده و ادعای امارات درباره ی جزایر سه گانه ایرانی، اینگونه صلاح می دانم که از اجرای برنامه در دبی خودداری کنم.در نهایت پوزش از عزیزانی که برای این کنسرت برنامه ریزی و بلیط رزرو کرده بودند.
قلب من همیشه به عشق کشورم ایران و شما می تپد. 
پاینده باد ایران و ملت شریف ایران.

شهره صولتی


منبع : http://www.facebook.com/Sh.Solati

مصاحبه شهره با شهرام  همایون در همین مورد :

۱ نظر:

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...