۱۳۸۹/۰۱/۰۳

سفر کاسپین ماکان به اسراییل و کیهان درون ما

اینجور که از جو پیداست سفر آقای ماکان به اسراییل بدجوری رو عده ای تاثیر گذاشته و رگهاشون بیرون زده که خون ندا پایمال شد و این داره میره عشق میکنه واسه خودش و این حرفها...حقیقتش من این آقای ماکان رو یکبار درون صدای امریکا دیدم که باهاش مصاحبه میکرد الحق و الانصاف همون چیزهایی که دلم میخواست خودم بگم رو داشت اونجا بیان میکرد.خودش هم میگفت داخل مجلس های اروپایی هم که صحبت کرده همین رو گفته و گفته تحریم ها باید سیاسی باشه تحریم اقتصادی فایده نداره و از این حرفها.....

خوب ،حال میرسیم به دوستانی که رگ کیهانیشون گل کرده و برای اینکه کسی رو بکوبند از شیوه کیهان یعنی بستن انواع و اقسام دروغ به اون طرف استفاده میکنند: از عامل اسراییل گرفته تا جاسوس سیا و پایمال کننده خون ندا و یا عامل خود جمهوری اسلامی....
من یک سوال دارم از این افراد آیا اگر شما جای همین فرد بودید و این فرصت برایتان پیش می امد چه میکردید ؟

رفتن به اسراییل و گفتن اینکه ملت ما با اسراییل مشکلی ندارد مگر غیر از خواست خیلی از ماها نیست ؟ مگر واقعا ما با اسراییل یا فلسطین مشکلی داریم ؟ مگر همین ما نبودیم که در روز قدس گفتیم نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ؟ حال همگی چونکه زورمون آورده که بله آقای ماکان نامزد ندا بوده و شاید با امکاناتی که خون ندا به اون داده داره سفر میکنه همه شدیم فلسطینیسم...
تا زمانی که این حسادت از سرزمین ما رخت بر نبندد پیشرفتی در کار ما حاصل نخواهد شد.
بیاییم از امروز کیهان درونمان رو بکشیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...